reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Lenka Jamborová

Lenka Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teraz mám v hlave prievan,skúšam a striedam.Čakám kedy príde zlom.Dopne mi to asi až vtedy,keď ostrihám si dredy.Potom ti poviem, prečo som. Zoznam autorových rubrík:  Moja službaVšímavostiSlovník mojich s(l)(n)ovSúkromnéNezaradené

reklama

Moja služba

Z pohľadu dobro"vol"níka-áno aj takí sú ešte

Lenka Jamborová

Z pohľadu dobro"vol"níka-áno aj takí sú ešte

Za siedmimi kopcami a za siedmimi nekopcami, za 580 zákrutami a za 4 prestupmi vlakom, za asi 25 tunelmi (neviem, polovicu som asi prespala) a za 8 hodinami cestovania (lebo meškanie a naše ŽSR), leží malebná dedinka zvaná Hronec a nad ňou ešte malebnejšia chata Drotár a aby sme sa z tejto malebnosti celkom nerozplynuli, čakalo nás v tejto chate čosi do 70 detí a ich rodičovcov...s prívlastkom,že náhradní, ale ja tomu neverím...všetci boli takí...naozajstní! A to nás dobrovoľníkov priviedlo do reality :o).

  • 28. aug 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 075x
  • 3
Aleluja a modrá hviezda

Lenka Jamborová

Aleluja a modrá hviezda

Dýcham vzduch a počúvam ten neskutočný zvuk zvonov a zvončekov.

  • 23. mar 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 143x
  • 8
Také obyčajné ráno s neobyčajnými

Lenka Jamborová

Také obyčajné ráno s neobyčajnými

05:45. Niéééé fakt už musím? Veď je ešte skoro noc. Plesknem po budíku a posadím sa na posteli.Beriem gitaru a vyrážam...budiť osadenstvo našeho bývania.

  • 23. feb 2008
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 151x
  • 1
Chcela by som...aj ja Mu píšem list

Lenka Jamborová

Chcela by som...aj ja Mu píšem list

Dotepovala som koberec v našej izbe a rozhodla som sa- napíšem Ti list. Budem infantilná, nerozumná a detská- ako to o mne hovoria-a budem tomu rada.

  • 22. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 265x
  • 8
Adrenalínová mikulášska noc

Lenka Jamborová

Adrenalínová mikulášska noc

Ja teda neviem,ale sv. Mikuláš musí byť vyznávač adrenalínových situácií.

  • 7. dec 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 961x
  • 0
reklama
Tak náš riaditeľ...tromfol aj Fica

Lenka Jamborová

Tak náš riaditeľ...tromfol aj Fica

Štvrtok ráno- stojím si tak na Šafárikovom námestí a čakám na 95 do Petržalky.

  • 22. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 567x
  • 2
Sedadlo s krížikom.

Lenka Jamborová

Sedadlo s krížikom.

Prosím vás prepáčte,ale títo ľuďia niesú telesne postihnutí,oni sú...

  • 15. nov 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 3 603x
  • 29
Čaj a slová

Lenka Jamborová

Čaj a slová

Niekedy...ako včera

  • 31. okt 2007
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 054x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu