reklama

Voľno

Vychutnávam si, čo som neznášala a nikdy som nechcela,aby sa tak stalo. Keď stojím na tom kuse voľného priestoru a čas je hmota ktorú môžem chytiť.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)
Obrázok blogu
(zdroj: www.sxc.hu)

Farebno nad svietiaicimi štvorčekmi.
Zvuk hluku.
Chladno na trojštvrťových nerukávoch. 
Latino dole a nado mnou Edith Piaf ako radostné ukončenie stresového dneška.
A ja si držím v rukách ten kus hliny, vypálený, plný priehľadna.
Počúvam hlas, kedy H2O dopadne.
A zatočí sa mi hlava, lebo keby som ja... 
Teraz je to v poriadku.

Zatvorím balkónové dvere- ide zima.


Lenka Jamborová

Lenka Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teraz mám v hlave prievan,skúšam a striedam.Čakám kedy príde zlom.Dopne mi to asi až vtedy,keď ostrihám si dredy.Potom ti poviem, prečo som. Zoznam autorových rubrík:  Moja službaVšímavostiSlovník mojich s(l)(n)ovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu