reklama

Po čase

Zistila som doležitú vec...a tou je,že keď ležíte na trampolíne a húpete sa na nej,tak máte pocit,že sa nehúpete vy,ale hojdá sa svet okolo ovás. Tak napríklad môžete viedieť skákať skrine,alebo okná,alebo...len tak sa môžete pozerať na skákajúcich ľudí...ktorí teda vlastne vôbec neskáču a teda vidieť ich môžete iba vtedy,ak tam samozrejme sú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Zo všetkého najviac si pamätám to,keď som si kúpila tie jesenné kvety...len tak do izby a oni mi ich zabalili do listu vytrhnutého z telefónného zoznamu. Keby pán Martin J. a slečna Eva K. vedeli,že sa do ich mien práve balí jeseň,tak možno...možno by sa do seba stráááášne buchli...to akože zaľúbili. Po dvoch dňoch som našla dva obhlodané kvety a nemiestne obéznu húsenicu.Takže z buchnutia nebolo asi nič,teda bolo...buchla som sa ja...úplne do stredu...môjho sveta.

Neviem,čo všetko slovné z tohoto bude.Lebo všetko som dala Jemu.Mám taký pocit,že je všetko rovnaké,že...si tu poukladám pár písmenok mojej sebaľútosti a bude to jedno veľké...NIČ. Alebo by z toho aj mohlo byť NIEČO,ale potom by to nemohlo byť NIČ.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pozor...idem hnusne útočiť...no a čo,že tomu nerozumiete,ja viem,že nie,nemusíte mi to aj hovoriť!!!

A vôbec...ľahnite si na trampolínu a čakajte na toho,kto mal, či má prísť,lebo tak sľúbil. Ja som sa dočkala...síce iba na chvíľu,ale nevadí...lebo potom,som mohla vyjsť z kúpeľne. A teraz stojím a čakám...lebo od toľkého svetla nič nevidím.

Lenka Jamborová

Lenka Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teraz mám v hlave prievan,skúšam a striedam.Čakám kedy príde zlom.Dopne mi to asi až vtedy,keď ostrihám si dredy.Potom ti poviem, prečo som. Zoznam autorových rubrík:  Moja službaVšímavostiSlovník mojich s(l)(n)ovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu