reklama

Jedna

Relax, Mňam, Pray It, nezabudnem, smiať sa, veríš tomu?, a uverili, pre jeden, sväté, lebo snežienky sú zelené a pohár biely. Také...bezkontextové slová, lebo sa pozerám na lupienky cez šálkové uško.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)
Obrázok blogu
(zdroj: www.sxc.hu)

Jeden výhľad, na jeden stôl, v jednej izbe, kde je iba ona jedna...som jedna.Nie sama, iba jedna.

To je všetko preto také rýchle, lebo nestíhame veci vnímať. Teraz mi napríklad svieti slnko do očí...nie nakúka do izby, iba mi tak normálne svieti do očí a zakryje ho mrak, aby polilal to oregano v črepníku, ktoré trocha vädne...iba vädne, nevysychá.

Dneska moja milovaná ležala na mojej lúkovej deke a čítala si všetky tie slovo-kresleniny prilepené nad jej hlavou. Vyzerala tak spokojne a vôbec jej nevadilo,že tomu nerozumie...som jej dcéra, tak...a hotovo,som jej dcéra...to je také dobré.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keby mi už niekto doniesol tie farebné drievka, každú farbu aspoň v troch odtieňoch...držala by som v ruke päť, alebo šesť a kreslila čiary naraz. Ľuďom by sme mali dávať pastelky, aj keď tvrdia, že nevedia kresliť. Veď nemusia vedieť...stačí robiť iba farebné čiary na bielom papieri, na bielom živote...a potom do nich vpisovať slová...ja čiernou...kto chce môže modrou. Napríklad slová o tom, čo je na jednom stole, v jednej izbe, kde sú iba oni..jeden,jedna...ale nie sami, iba jedny.

Ešte tak rozmýšľam,či nenakresliť z abecedy niečo o tej Orechovej Potôni, alebo o fialovom dvanástom riadku v Provance vo Francuzsku. Hmmm...asi nie, túžby sa ťažko kreslia.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

O chviľu príde "Šalená" a bude skladať prádlo a všetko bude krásne normálne a ja sa jej konečne opýtam: "Ty počuj, a Ty máš prečo taka rada toho Alfonza Muchu?"

Lenka Jamborová

Lenka Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teraz mám v hlave prievan,skúšam a striedam.Čakám kedy príde zlom.Dopne mi to asi až vtedy,keď ostrihám si dredy.Potom ti poviem, prečo som. Zoznam autorových rubrík:  Moja službaVšímavostiSlovník mojich s(l)(n)ovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu