reklama

Dôvod na to, tváriť sa

Mala by som písať...tak píšem. Síce celkom niečo iné ako mám písať, ale...niekedy to jednoducho nevydá.Ani mne dnes nevydali ako mali. Asi mi mali vynadať.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Pýtala som sa dnes,že čo je vlastne také zlé? O čo ide?
Sme nevyliečiteľne chorí? Nemáme kde bývať? Nemáme za čo kúpiť jedlo?... O čo teda ide?
Že nie...iba nám týmito peňažnými zmenami znepríjemňujú život
Asi dosť na to, tváriť sa divne.

Mám chuť sa vrátiť do času okolo 14:15 a opýtať sa, že o čo ide?
Neopýtala som sa jej to.
A išlo...išlo o bolesť, o to, že už možno nespraví ani krok, o to,že je možno už nevyliečiteľne chorá,že doma to nevyzerá celkom ako doma a,že dnes si asi jedlo nekúpi, lebo jej tými peňažnými zmenami zmenili aj život?
Dosť na to, vyzerať divne.

Lenka Jamborová

Lenka Jamborová

Bloger 
  • Počet článkov:  44
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Teraz mám v hlave prievan,skúšam a striedam.Čakám kedy príde zlom.Dopne mi to asi až vtedy,keď ostrihám si dredy.Potom ti poviem, prečo som. Zoznam autorových rubrík:  Moja službaVšímavostiSlovník mojich s(l)(n)ovSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu